1. ראשי
  2. נמענים
  3. הוספת תגיות לנמען

הוספת תגיות לנמען

תגיות לנמענים הן כלי שימושי שעוזר לבחור אחר כך נמענים לפי עיסוק, תפקיד, או כל תכונה אחרת שמאפיינת אותם. ככה, למשל, תוכלו לשלוח דיוור רק לנמענים שתייגתם כמנכ"לים או כלכלנים, ושנמצאים בכל מיני רשימות שונות ונפרדות שלכם.

ככה למשל, תוכלו להוסיף תגית של איזור גיאוגרפי לכל נמען, ולדעת לאיזה סניף קרוב כל לקוח ברשימת מועדון הלקוחות שלכם, מה שיביא גם לשיפור בתהליכים הלוגיסטיים וגם בשירות שאתם מעניקים.

דוגמה אחרת יכולה להיות תגית של מנכ"ל, מה שיאפשר לכם לשלוח דיוור לכל המנכ"לים שמופיעים בכל מיני רשימות נמענים שונות ונפרדות שלכם.

אפשר לחלק את סוגי התגיות לשניים עיקריים:

  • מידע ביוגרפי נוסף על הנמען: למשל האם יש לו ילדים, לאיזה סניף שלנו הוא קרוב.
  • מידע על מערכת היחסים שלכם עם הנמען: קיבל מתנה, ענה על סקר, השתתף בוובינר, וכד'.

השימוש שלכם בתגיות יהיה במקומות הבאים:

שימו לב שתגיות לא מספרות מתי התעדכן משהו, אלא רק האם אנחנו יודעים משהו או לא. למשל תוכלו לבחור לפי התגית נמענים שקיבלו מוצר מתנה להתנסות, אבל לא את אלה שקיבלו את המוצר בחודש ינואר בלבד. אם אתם צריכים לדעת מתי קרה משהו אצל הנמען, כדאי להשתמש בשדה מותאם אישית (מסוג תאריך). כדי ללמוד עוד על שדות מותאמים אישית יש לנו מאמר כאן.

ברוב המקרים נוסיף את התגיות לנמענים לפי הגדרה מראש בטופס שממנו הנמען נרשם לרשימה (לדוגמה טופס דף נחיתה של רב מסר, טופס מוטמע באתר וכו'), אבל יש כמובן גם אפשרות להוסיף תגיות לנמען ספציפי באופן ידני במסך עריכת נמען. אפשרות נוספת היא לסמן כמ נמענים במסך פרטי הרשימה, ולתייג את כולם בבת אחת בלחיצה על סימלון ה"תיוג" בסרגל הכלים שמעל לרשימה:

יש משתמשים שמעדיפים לעבוד רק עם רשימה אחת ("רשימת כל הנמענים"), ולהפריד קהלי יעד רק באמצעות תגיות. כדי ללמוד עוד על "רשימת כל הנמענים" אתם מוזמנים לקרוא את המאמר כאן.

במידה ותרצו לעשות את הפעולה ההפוכה ולהסיר תגיות מנמענים ישנן שתי דרכים לעשות זאת:

1- באופן ידני ופרטני מתוך פרטי הנמען הספציפי. לחיצה על X תסיר את התגית מהנמען.

2- באמצעות פעולה של אוטומציה. אחת הפעולות האפשריות באמצעות אוטומציה היא הסרה של תגית. אפשר לקבוע שפעולה מסויימת כמו שינוי של ערך בשדה או לחיצה על לינק בדיוור תסיר תגית מהנמענים.

עודכן בתאריך פברואר 5, 2023

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן