1. ראשי
  2. נמענים
  3. דירוג כוכבים של נמען – מהו ולמה הוא משמש

דירוג כוכבים של נמען – מהו ולמה הוא משמש

לכל נמען במערכת יש דירוג שנע בין אחד לחמישה כוכבים. תוכלו לראות את הדירוג הזה במסך ניהול רשימת נמענים, ובמסך עריכת פרטי נמען.

דוגמה לדירוג כוכבים של נמען

דירוג הכוכבים הזה מנוהל על ידי אלגוריתם פנימי שלנו ברב מסר, והוא לא פרט שאתם יכולים לעדכן ולשנות ישירות (אלא רק באמצעות אוטומציה – ראו בהמשך). אבל הוא יכול להיות מאוד שימושי עבורכם בניהול הדיוורים והנמענים שלכם.

מה אומר דירוג הנמען?

דירוג הכוכבים הוא דירוג שאנחנו משקללים לפי מידת המעורבות של הנמען בפעילות שלכם במערכת. ככל שלנמען יש יותר "כוכבים", זה אומר שהוא פתח יותר דיוורים, לחץ על יותר לינקים שהיו בדיוורים האלה, או הגיב.

מה משפיע על דירוג הנמען?

דירוג הנמען נקבע אוטומטית, כל הזמן, על ידי אלגוריתם ייחודי שפיתחנו ברב מסר. העקרונות הכלליים שמשפיעים על דירוג הנמען הם:

  • מעורבות: כל פעולה (engagement) שהנמען מבצע (למשל פתיחה של דיוור במייל, הקלקה על קישור, תגובה ל-SMS) מעלה קצת את הדירוג שלו. ה"ניקוד" של כל פעולה משוקלל לפי האלגוריתם שבנינו.
  • התמדה: בכל חודש יורד אוטומטית הניקוד לנרשמים שלא היו פעילים באותו חודש, גם אם היו פעילים ובעלי דירוג גבוה בעבר.
  • פעולות שהגדרתם באמצעות אוטומציה: תוכלו לשנות דירוג לנמענים לפי תנאים וטריגרים שאתם מחליטים שצריכים להשפיע על כך. שימו לב, שעם הזמן הדירוג יכול להשתנות בהתאם לרמת הפעילות וההתמדה של הנמען.
  • הגדרה כ-VIP: אם תגדירו נמען כ-VIP (דרך מסך ניהול פרטי הנמען), הדירוג שלו יעלה אוטומטית ל-5 כוכבים. אבל שימו לב, שעם הזמן הדירוג יכול לרדת אם הנמען לא יהיה פעיל.

איך דירוג הנמען יכול להיות שימושי?

דירוג הכוכבים נותן לכם למעשה תמונת מצב עדכנית על מידת המעורבות והעניין של כל נמען בתכנים שלכם. לכן תוכלו להשתמש בדירוג הזה כדי לנהל פעולות שיווקיות באופן יותר מדוייק – למשל דיוור מיוחד שמטרתו לעודד פעילות בקרב הנמענים הפחות מעורבים, או דווקא דיוור שמעניק הטבה לנמענים שיותר "מחוברים" אליכם ויכולים להוות שגרירי שיווק טובים למותג שלכם.

לפעולות כאלו תוכלו לבחור את הנמענים עם הדירוגים הרצויים:

עודכן בתאריך מרץ 30, 2021

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן