1. ראשי
  2. נמענים
  3. סטטוס פעיל/לא פעיל ברשימה ספציפית

סטטוס פעיל/לא פעיל ברשימה ספציפית

עבור כל נמען אפשר גם לקבוע סטטוס ספציפי בכל רשימה באופן פרטני: "פעיל" או "לא פעיל". 

בניגוד לסטטוסים ברמת החשבון, כאן מדובר בסטטוסים שהם לחלוטין בשליטתכם ואין להם משמעות חוקית. 

סטטוס של נמען ברשימה ספציפית מיועד לאפשר לכם שליטה במשלוח דיוורים – דיוורי מייל או sms מאותה רשימה: לדוגמה, אם הגדרתם סדרת מסרים שמיועדת לקדם מכירה של מוצר, ולקוח מסויים אכן רכש את המוצר, תרצו להפסיק לשלוח אל הלקוח הזה את שאר המסרים בסדרה. 

במצב זה פשוט תשנו את הסטטוס שלו ל"לא פעיל" ברשימה הזאת. אפשר לשנות את הסטטוס באופן ידני או באמצעות תהליך אוטמציה. 

חשוב לציין שאפקט זהה אפשר להשיג גם באמצעות הוצאה של הנרשם מהרשימה הספצפית (הנמען לא יעלם מהחשבון כי הוא נמצא גם ברשימת "כל הנמענים") אולם שיטה זו אינה ממולצת כי המידע ההסטורי לגבי הנוכחות של אותו נמען ברשימה יעלם. גם האפשרות להחזיר את הנמען למצב פעיל תהיה מורכבת יותר. 

שימו לב: עבור הסטטוס הזה אין הפרדה בין משלוח דיוור במייל לבין משלוח SMS נמען שאינו פעיל ברמת רשימה לא יקבל את שני סוגי הדיוורים האלה. 

כאשר שולחים דיוור למספר רשימות או כאשר מפעילים אוטומציה ששואבת נמענים ממספר רשימות, נמעו אינו פעיל ברשימה מסוימת אבל פעיל בלפחות אחת אחרת יקבל את הדיוור. רק אם הנמען אינו פעיל בכל הרשימות אליהן נשלח הדיוור הוא לא יקבל אותו. במילים אחרות – כאשר המשלוח הוא למספר רשימות, מספיק שהנמען יהיה פעיל באחת מהן כדי שיקבל את הדיווור. 

שימו לב: ברשימת כל הנמענים לא ניתן להגדיר נמען כלא פעיל ברמת רשימה.

רשימת כל הנמענים היא רשימה מיוחדת. זו רשימה כשמה כן היא מכילה את כל הנמענים שיש בחשבון. הפיכה ללא פעיל ברמת רשימה בכל הנמענים אינה רלוונטית ולכן המערכת לא מאפשרת את הפעולה הזו. 
כדי למנוע מנמען לקבל דיוורים באופן גורף אפשר לסמן אותו כלא פעיל ברמת החשבון. 

עודכן בתאריך אפריל 13, 2022

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן