1. ראשי
  2. נמענים
  3. איך מעדכנים פרטי נמען

איך מעדכנים פרטי נמען

בכל שלב אחרי שנמען נרשם לרשימת תפוצה, או אחרי שהוספתם נמענים לרשימה (ידנית או באמצעות ייבוא מקובץ), אפשר לערוך את הפרטים של אותו נמען, כדי להתאים אותו באופן מדוייק יותר לדיוורים ולפילוחים.

כדי לעדכן פרטי נמען

מתוך מסך הרשימות, לוחצים על שם הרשימה, כדי להגיע למסך הניהול שלה.

כדי לעדכן את פרטי הנמען לוחצים על כתובת המייל שלו.

עריכת תגיות

בשדה תגיות אפשר להסיר תגית, בלחיצה על ה-X שמופיע לידה, או להוסיף תגיות. כל שינוי ברשימת התגיות נשמר מייד – אין צורך לחפש את כפתור השמירה.

כדאי לדעת: תגיות הן כלי שימושי שעוזר לבחור אחר כך נמענים לפי עיסוק, תפקיד, או כל תכונה אחרת שמאפיינת אותם. ככה, למשל, תוכלו לשלוח דיוור רק לנמענים שתייגתם כמנכ"לים או כלכלנים, ושנמצאים בכל מיני רשימות שונות ונפרדות שלכם.

וותק של הנמען, דירוג כוכבים וסטטוס הנמען

בנוסף לפרטים, לכל נמען נשמרים גם מאפיינים של מצבו במערכת, וכאן אפשר לשנות אותם בלחיצה על הכפתורים המתאימים.

במערכת רב-מסר, כל פרטי הנמען נשמרים קודם כל ברמת החשבון שלכם כולו. כלומר, בנוסף לכך שנמען משוייך (או הצטרף) לרשימה מסויימת, הוא קיים וזמין ברמת כל החשבון וכל הרשימות שלכם. לכן אפשר לשנות את הסטטוס שלו ברמת החשבון כולו, ובנפרד ברמת רשימת נמענים מסויימת.

כדי ללמוד בדיוק מה המשמעות של כל סטטוס נמען, יש לנו מאמר מפורט כאן.

דירוג הכוכבים הוא דירוג שאנחנו משקללים לפי מידת המעורבות של הנמען בפעילות שלכם במערכת. תוכלו להשתמש בדירוג הזה כדי לנהל פעולות שיווקיות באופן יותר מדוייק – למשל דיוור מיוחד שמטרתו לעודד פעילות בקרב הנמענים הפחות מעורבים. כדי ללמוד הכל על דירוג הכוכבים וכיצד הוא מנוהל, יש לנו מאמר כאן.

תאריך היצירה הוא התאריך שבו הכתובת של הנמען נכנסה לראשונה למסד הנתונים של המערכת, ותאריך הכניסה לרשימה הוא התאריך שבו הכתובת של הנמען נכנסה לרשימת הנמענים הזו. התאריכים האלה לא משתנים לעולם, אבל את הוותק בימים אפשר לעדכן במסך עריכת פרטי הנמען.

עריכת פרטי הנמען

מתחת ללשונית "פרטי הנמען" מופיעים כל פרטי הנרשם – שדות קבועים, שדות מותאמים אישית כלליים, ושדות מותאמים אישית רק של הרשימה הזאת.

כדי לערוך את הפרטים, קודם כל לוחצים על אייקון העיפרון:

אחרי שסיימתם לעדכן את השדות אל תשכחו ללחוץ על כפתור "שמור" (ואם תשכחו, אל דאגה, אנחנו נזכיר לכם).

• שדות מותאמים הם שדות שאתם מגדירים עבור כל רשימה, ונשמרים בנוסף לשדות הרגילים. ככה למשל אפשר לשמור עבור כל נמען פרטים כמו "ארגון", "תפקיד", וכד'.
• במסך הזה אפשר רק לעדכן את ערכי השדות המותאמים של נמען מסויים. כדי ללמוד איך יוצרים שדות מותאמים חדשים (ובכלל כדי ללמוד עוד על שדות מותאמים) קיראו את המאמר כאן.

הוספה והסרה מרשימות

בלשונית "באילו רשימות מופיע " מופיע פירוט של כל הרשימות אליהן משוייך הנמען הזה.

זאת דרך קצרה ומהירה לשייך נמען לרשימה אחרת, להסיר אותו מרשימות שהוא לא צריך להיות שייך אליהן, או רק להפוך אותו ללא פעיל שם.

  • כדי להוסיף את הנמען לרשימה אחרת, לוחצים על הכפתור "הוספה לרשימות". בחלון שייפתח בוחרים את הרשימות אליהן הנמען הזה צריך להיות שייך, ולוחצים "אישור" לסיום.
  • כדי להסיר את הנמען מרשימה שהוא נמצא בה, לוחצים על תפריט שלוש הנקודות ליד שם הרשימה, ובתפריט שנפתח בוחרים "הסרה מהרשימה".
  • כדי להפוך את הנמען ללא פעיל ברשימה, לוחצים על תפריט שלוש הנקודות ליד שם הרשימה, ובתפריט שנפתח בוחרים "הגדרה כלא פעיל ברשימה זו".

צפייה ביומן פעילות

הלשונית "יומן פעילות" מציגה את כל היסטוריית הפעילות של הנמען: מתי הוא נרשם, אילו דיוורים הוא קיבל ומתי, ועוד.

עודכן בתאריך יוני 7, 2021

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן