כדי להוסיף ידנית נמען חדש
מתוך מסך הרשימות שלי, לוחצים על תפריט ניהול הרשימה הרלוונטית בצד שמאל, ובוחרים "הוספת נמען".

מתוך מסך הניהול של רשימת נמענים מסויימת, לוחצים על הכפתור "הוספת נמען" בצד שמאל".

פרטי הנמען
במסך שייפתח, ממלאים את פרטי הנמען: שם פרטי, שם משפחה, כתובת מייל, מספר טלפון, ותגיות.

תוכלו לעדכן את הוותק של הנמען ברשימה או ע"י הזנת תאריך, או ע"י הזנת מספר ימים. בכל מקרה, התאריך שיופיע כתאריך ההצטרפות לרשימה הוא התאריך האמיתי שבו המערכת זיהתה את הנמען לראשונה, ולצידו יופיע נתון של וותק בימים (בו אפשר לעשות שימוש בתהליכי אוטומציה למשל).
אם הגדרתם לרשימה הזאת "שדות מותאמים", גם הם יוצגו כאן ותוכלו למלא בהם ערכים.
סמנו גם אם אתם רוצים לסמן את הנמען הזה כחשוב (VIP).
מה קורה אם ברשימה שלכם כבר קיים נמען עם אותה כתובת מייל או טלפון?
אם תסמנו את האפשרות "אם הנמען קיים, להחליף את הפרטים הקיימים שלו בפרטים החדשים" הפרטים החדשים שהזנתם כאן יחליפו את הפרטים הקודמים.
אם תסמנו את האפשרות "אם הנמען קיים, לעדכן תאריך הצטרפות" יעודכן גם תאריך ההצטרפות (לפעמים דווקא תרצו לעדכן את הפרטים אבל לשמור את הוותק של הנמען – נתון שמשפיע אחר כך על בחירת נמענים לדיוורים, אוטומציות ועוד פעילויות).
סיימתם? לחיצה על הכפתור "הוסף נרשם" – ופרטי הנמען נשמרו.