1. ראשי
  2. נמענים
  3. איך מוסיפים ידנית נמען לרשימה

איך מוסיפים ידנית נמען לרשימה

רק רגע, לפני שנתחיל…
כאן נסביר איך מוסיפים נמען חדש באופן ידני. כדי ללמוד על ייבוא נמענים מתוך קובץ שהוכן מראש, יש לנו מאמר כאן.

כדי להוסיף ידנית נמען חדש

מתוך מסך הרשימות שלי, לוחצים על תפריט ניהול הרשימה הרלוונטית בצד שמאל, ובוחרים "הוספת נמען".

מתוך מסך הניהול של רשימת נמענים מסויימת, לוחצים על הכפתור "הוספת נמען" בצד שמאל".

פרטי הנמען

במסך שייפתח, ממלאים את פרטי הנמען: שם פרטי, שם משפחה, כתובת מייל, מספר טלפון, ותגיות.

תוכלו לעדכן את הוותק של הנמען ברשימה או ע"י הזנת תאריך, או ע"י הזנת מספר ימים. בכל מקרה, התאריך שיופיע כתאריך ההצטרפות לרשימה הוא התאריך האמיתי שבו המערכת זיהתה את הנמען לראשונה, ולצידו יופיע נתון של וותק בימים (בו אפשר לעשות שימוש בתהליכי אוטומציה למשל).

כדאי לדעת: תגיות הן כלי שימושי שעוזר לבחור אחר כך נמענים לפי עיסוק, תפקיד, או כל תכונה אחרת שמאפיינת אותם. ככה, למשל, תוכלו לשלוח דיוור רק לנמענים שתייגתם כמנכ"לים או כלכלנים, ושנמצאים בכל מיני רשימות שונות ונפרדות שלכם.

אם הגדרתם לרשימה הזאת "שדות מותאמים", גם הם יוצגו כאן ותוכלו למלא בהם ערכים.

שדות מותאמים הם שדות שאתם מגדירים עבור כל רשימה, ונשמרים בנוסף לשדות הרגילים. ככה למשל אפשר לשמור עבור כל נמען פרטים כמו "ארגון", "תפקיד", וכד'. כדי ללמוד את כל הפרטים על שדות מותאמים יש לנו מאמר כאן.

סמנו גם אם אתם רוצים לסמן את הנמען הזה כחשוב (VIP).

מה קורה אם ברשימה שלכם כבר קיים נמען עם אותה כתובת מייל או טלפון?

אם תסמנו את האפשרות "אם הנמען קיים, להחליף את הפרטים הקיימים שלו בפרטים החדשים" הפרטים החדשים שהזנתם כאן יחליפו את הפרטים הקודמים.

אם תסמנו את האפשרות "אם הנמען קיים, לעדכן תאריך הצטרפות" יעודכן גם תאריך ההצטרפות (לפעמים דווקא תרצו לעדכן את הפרטים אבל לשמור את הוותק של הנמען – נתון שמשפיע אחר כך על בחירת נמענים לדיוורים, אוטומציות ועוד פעילויות).

איך אנחנו מחליטים אם הנמען כבר קיים ברשימה? נמען נחשב קיים ברשימה אם יש לו את אותה כתובת מייל שהוזנה לנמען החדש, או שאין לו כתובת מייל, אבל מספר הטלפון שלו זהה למספר הטלפון החדש.

סיימתם? לחיצה על הכפתור "הוסף נרשם" – ופרטי הנמען נשמרו.

עודכן בתאריך אפריל 2, 2021

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים