1. ראשי
  2. רב מסר ומערכות חיצוניות
  3. אפליקציית רב-מסר במערכת אינטגרטלי (Integrately)

אפליקציית רב-מסר במערכת אינטגרטלי (Integrately)

אינטגרטלי (https://integrately.com) היא פלטפורמה לחיבור (אינטגרציה) בין מערכות, שמאפשרת לבצע פעולות בתוכנות או מערכות אונליין, לפי נתונים ותנאים שמתרחשים במערכת אחרת ונפרדת, בתהליך פשוט וידידותי של הגדרות, וללא צורך בידע בתיכנות.

החיבור בין רב-מסר למערכות אחרות באמצעות אינטגרטלי מרחיב את יכולות הניהול והשיווק שלכם מעל לכל דמיון. תוכלו לממש תרחישי "אם-אז", שאתם בטח יודעים לדמיין יותר טוב מאיתנו, בעשרות מערכות ותוכנות, כאלו שאתם ללא ספק משתמשים בהן, וכנראה גם רבות שאתם עדיין לא מכירים. למשל:

כל השירותים של גוגל (Drive, Docs, Sheets, Gmail, Forms)

  • Facebook
  • Monday
  • Slack
  • Trello
  • SalesForce
  • WordPress
  • WIX

ועוד רבות אחרות.

איך זה עובד?

בשפה של אינטגרטלי תהליך אוטומציה מתבסס על המושגים:  When This Happens / Do This.

כלומר, ההגדרה של תהליך כזה מבוססת על אירוע שמתרחש (Trigger), ומוביל לפעולה (Action) שרוצים לעשות. האירוע והפעולה יכולים להתבצע באותה מערכת, או בשתי מערכות שונות.

לדוגמה, ה-Trigger יכול להיות כניסה של ליד חדש למערכת ה-CRM שלכם, והפעולה שתרצו לעשות היא הוספה שלו כנמען ברשימת נמענים מסויימת ברב-מסר.

הגדרה ראשונית – אישור של חשבון רב-מסר אינטגרטלי

בפעם הראשונה שתרצו ליצור באינטגרטלי תהליך שכולל את רב-מסר, תצטרכו לאשר את הקישור מחשבון אינטגרטלי שלכם אל חשבון רב-מסר.

מערכת רב-מסר נקראת באינטגרטלי Responder.live. כדי להתחיל ליצור תהליך אוטומציה, חפשו את השם הזה ברשימת האפליקציות באינטגרטלי ובחרו אותו:

אחרי שתבחרו את האירוע והפעולה (שיכולה להיות ברב-מסר או במערכת אחרת), ותלחצו על "Go", תתבקשו (אם זאת הפעם הראשונה שאתם יוצרים קישור כזה) לאשר את החיבור:

כדי ליצור את הקישור תצטרכו להזין קוד ייחודי (Token):

את ה-Token מוצאים בעמוד חיבורים (API) בהגדרות החשבון ברב-מסר. לחיצה על הכפתור הכחול "Get User Token" במסך הקישור תביא אתכם ישירות לשם, בלי שתצטרכו לנווט ולחפש.

אחרי שמצאתם את אינטגרטלי ברשימת קישורי ה-API, הפעילו את הקישור בלחיצה על המתג (כך שיופיע "פעיל" ולא "כבוי"), ליחצו על אייקון העין כדי להציג את ה-Token, והעתיקו אותו בלחיצה על אייקון ההעתקה שמשמאלו.

עכשיו חיזרו למסך של אינטגרטלי והדביקו את הקוד שם.

לחיצה על Continue וזהו – קישרתם בין המערכות, ומעכשיו תוכלו להגדיר ולהשתמש באינטגרציות ככה שיאפשר לכם החשבון באינטגרטלי.

עודכן בתאריך מרץ 20, 2023

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן