1. ראשי
  2. רב מסר ומערכות חיצוניות
  3. אפליקציית רב מסר -Make /INTEGROMAT

אפליקציית רב מסר -Make /INTEGROMAT

Make (אינטגרומט /integromat לשעבר) היא פלטפורמה לחיבור (אינטגרציה) בין מערכות, שמאפשרת לבצע פעולות בתוכנות או מערכות אונליין, לפי נתונים ותנאים שמתרחשים במערכת אחרת ונפרדת, בתהליך פשוט וידידותי של הגדרות, וללא צורך בידע בתיכנות.

באמצעות האינטגרציה תוכלו לחבר לחשבון רב מסר שלכם מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM), מערכת הזמנות, אתר שיווקי, חנות אינטרנטית, עמודים עסקיים ברשתות החברתיות, מערכות לידים, פתרונות ענן, גיליונות אלקטרוניים של Google ועוד ועוד. החיבור בין רב-מסר למערכות אחרות באמצעות מייק מרחיב את יכולות הניהול והשיווק שלכם מעל לכל דמיון. עם הגדרות נכונות תוכלו למשל:

  • לשלוח דיוורים אוטומטיים לנמענים שהגיעו מקמפיין לידים בפייסבוק.
  • לייבא נמענים ממערכות שונות ישירות לרב מסר.
  • לאחר ביצוע סקר לקוחות, להעביר את המשיבים לרשימות תפוצה שונות על בסיס התשובות שענו.

ולממש עוד המון תרחישים, שאתם בטח יודעים לדמיין יותר טוב מאיתנו, בעשרות מערכות ותוכנות, כאלו שאתם ללא ספק משתמשים בהן, וכנראה גם רבות שאתם עדיין לא מכירים. למשל:

  • כל השירותים של גוגל (Drive, Docs, Sheets, Gmail)
  • PayPal
  • Trello
  • Pipedrive
  • SalesForce
  • Airtable
  • WordPress
  • WIX

ועוד רבות אחרות.

איך זה עובד?

באופן בסיסי, ההגדרה של תהליך אוטומטי באינטגרומט מבוססת על התנייה (Triggers) ופעולות (Actions). יש עוד המון אפשרויות מתוחכמות יותר של לולאות, תנאים ופיצולים, אבל ברמה העקרונית אתם מגדירים שכשמתרחש אירוע מסוים (Trigger) באחת המערכות, תתבצע פעולה (Action) אחת או יותר במערכת אחרת.

לדוגמה, ה-Trigger יכול להיות כניסה של ליד חדש למערכת ה-CRM שלכם, והפעולה שתרצו לעשות היא הוספה שלו כנמען ברשימת נמענים מסויימת ברב-מסר.

הוספת האפליקציה של רב מסר ל -Make/integromat

כדי להתחיל לעבוד עם מערכת רב-מסר החדשה באינטגרומט/ מייק, תצטרכו קודם כל להוסיף את רב-מסר לאוסף האפליקציות שלכם במייק/אינטגרומט, ולאשר את הגישה לחשבון שלכם ברב-מסר.

ביצירת סנריו חדש חפשו את האפליקציה של רב מסר החדשה בשם Responder.live

זה לא משנה אם אתם משתמשים במודול של רב מסר כטריגר או פעולה.

האפליקציה של רב מסר החדשה מכילה טריגר אחד ושמונה פעולות שאפשר להשתמש.

חיבור החשבון שלי ל- make

בפעם הראשונה שתרצו להשתמש במודול של רב-מסר, תצטרכו לאשר את החיבור שלו אל החשבון שלכם.

אם התחלתם את העבודה בבחירת רב מסר כטריגר אז לוחצים בשדה Webhook על הכפתור "Add":

בוחרים שם ל-Webhook, ובשדה Connection לוחצים על "Add":

בחלון שייפתח, מזינים את המפתח (Token) שלכם מרב-מסר, ואפשר לבחור שם לחיבור (Connection):

אם בחרתם בפעולה ולא בטריגר דבר ראשון אתם תתבקשו לחבר את חשבון רב מסר שלכם:

בשני המקרים ה-Token הוא המפתח האישי שלכם לחיבור של רב-מסר למייק (Make). תוכלו למצוא אותו ברב-מסר, במסך הגדרות החשבון / חיבורים חיצוניים (API):

כמובן שלא צריך להסתבך עם הקלדה ידנית של המחרוזת – ברגע שלוחצים על האייקון של העין יופיע אייקון ההעתקה משמאל, ומדביקים במסך של מייק.

את הפעולה הזאת תצטרכו לבצע רק בפעם הראשונה. בפעמים הבאות שתרצו להשתמש במודול של רב-מסר במסגרת תהליך של אינטגרומט, תוכלו פשוט לבחור את ה-Webhook שכבר הגדרתם כאן לצורך החיבור.

Make היא פלטפורמה מאוד מורכבת וגמישה, ואפשר להגדיר בה תהליכים פשוטים (טריגר ופעולה אחת), או מורכבים מאוד (טריגר, פעולות רבות, פיצולים, תנאים, וחזרות). המאמר הזה לא יכול אפילו להתחיל להקיף את כל האפשרויות האדירות שגלומות בתהליכים אוטומטיים, ואנחנו ממליצים ללמוד בעזרת מדריכים אונליין וקהילות בנושא.

עודכן בתאריך נובמבר 15, 2022

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן