1. ראשי
  2. רב מסר ומערכות חיצוניות
  3. חיבור רב מסר- פופטין (poptin)

חיבור רב מסר- פופטין (poptin)

פופטין (poptin) היא מערכת ליצירת פופאפים וטפסים מתקדמים להטמעה באתרי אינטרנט. החיבור בין רב מסר לפופטין מאפשר מעבר של נמענים באופן חד כיווני מנרשמים בטפסים של פופטין לרשימה נבחרת ברב מסר.

פופטין היא מערכת נפרדת, שאינה שייכת לרב-מסר. שיתוף הפעולה מתבטא באפשרות מעבר נתונים אוטומטי שפותח ע"י פופטין. לכן, כדי להשתמש בקישור הזה אתם צריכים שיהיה לכם חשבון מוגדר ופעיל בפופטין, בנוסף לחשבון שלכם ברב-מסר.

קישור פופטין לרב מסר

את החיבור מגדירים בעזרת קוד (token) יחד עם מספר מזהה של הרשימה אליה רוצים להעביר את הפרטים. את הפרטים האלו מזינים בפופטין בכל טופס שאתם רוצים לחבר לרב מסר.

כדי להקים את הקישור, תצטרכו שני פרטים: המזהה (token) הנ"ל, וקוד הרשימה שבה תרצו לעדכן את הנמענים שמגיעים מתהליך ההרשמה.

מציאת קוד ה-token

כדי למצוא את ה-token, פותחים ברב-מסר את מסך ההגדרות, בלחיצה על סמלון גלגל השיניים, ובוחרים "חיבורים חיצוניים":

מאתרים ברשימה את החיבור שנקרא Poptin

מפעילים את החיבור ולוחצים על אייקון העין כדי להעתיק את הקוד (token) ממערכת רב-מסר.

מציאת קוד הזיהוי של הרשימה

רשימת הנמענים שאליה פופטין ישלחו את המידע צריכה להיות מוגדרת מראש ברב מסר (תוכלו להשתמש ברשימה שכבר היתה קיימת, או ליצור רשימה חדשה).

בעמוד הגדרת הרשימה, תמצאו את קוד הזיהוי שלה בכתובת הדף המוצג, לדוגמה:

דוגמה למציאה של זיהוי מספר רשימה ברב מסר

הטמעת הקוד ומזהה הרשימה בפופטין

לאחר שלקחנו את קוד הטוקן ואת מזהה הרשימה עוברים למערכת פופטין ונכנסים להגדרות הטופס אותו אנחנו רוצים לקשר לרב מסר.

בוחרים בהגדרות "מייל ואינטגרציות" ואז לוחצים על כפתור "הוסף אינטגרציה"

מתוך המאגר בוחרים את רב מסר עם הלוגו החדש

במסך שנפתח יש להזין את הנתונים מרב מסר:

1- פה מזינים את הטוקן הייחודי מהגדרות ה API

2- פה מזינים את מספר מזהה הרשימה

3- כפתור שמאשר את האימות של הפרטים

4- לוחצים על אישור. מייד לאחר מכן פופטין תשלח מייל נסיון לרשימה לוודא שהחיבור בוצע בהצלחה. אפשר לגשת לרשימה ולבדוק

מה יקרה אחרי הקישור?

  • כל לקוח חדש שהשלים את מילוי הטופס של פופטין יתווסף לרשימה שלכם ברב מסר.
  • הפרטים שעוברים הם- שם, טלפון ומייל
  • אם הלקוח כבר קיים ברשימה (לפי המזהה Email), הפרטים שהוא סיפק יעודכנו ברשימה ברב מסר.
  • אם הלקוח היה לא פעיל ברמת החשבון ברב מסר, הוא יהפוך להיות פעיל.
  • אם הלקוח היה לא פעיל ברמת הרשימה ברב מסר, הוא יישאר בסטטוס זה.
עודכן בתאריך אוקטובר 30, 2023

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן