1. ראשי
  2. רשימות
  3. אישור כפול (DOUBLE OPT-IN)

אישור כפול (DOUBLE OPT-IN)

לפי החוק, מותר לשלוח הודעות לרשימות תפוצה רק לנמענים שהסכימו לקבל הודעות כאלו. אחת הדרכים להבטיח את ההסכמה של הנמען היא לבקש ממנו אישור אקטיבי – כלומר, לאחר שהוא נרשם הוא מקבל מייל שבו הוא מתבקש לאשר את הרשמתו ע"י לחיצה על לינק ייחודי (על הדרך, זאת יכולה להיות הזדמנות להתחיל את מערכת היחסים איתו בעזרת הודעה שמשדרת אמינות, בטחון וערכים חיוביים של המותג שלכם).

מתחילים במסך רשימות נמענים

אם זאת רשימה חדשה שאתם מגדירים ממש עכשיו, אתם כבר במקום הנכון. אם זאת רשימה שכבר יצרתם, ואתם רק רוצים לשנות מעתה והלאה את ההגדרה הזאת שלה, אתם צריכים להגיע אל מסך ההגדרות שלה:

  • במסך ניהול הרשימות בוחרים את הרשימה שאתם רוצים להגדיר לה הודעות כאלו, ולוחצים על השם שלה.
  • במסך ניהול הרשימה לוחצים על הכפתור "הגדרות רשימה".

מגדירים double opt-in

סמנו בתחתית מסך ההגדרות את תיבת הסימון "לשלוח אישור כפול במייל".

המסך יציג עכשיו את כל האפשרויות וכל מה שאנחנו צריכים לדעת כדי לשלוח לנמענים חדשים מייל שיעשה את העבודה באופן שהכי מתאים לכם:

  • נושא מייל האישור: זהו הנושא (subject) של המייל שיישלח לנמען שהצטרף (למשל: "היי, רק עוד צעד קטן, ונרשמת").
  • גוף המייל: תוכן ההודעה שאתם רוצים לכתוב לנמען. כדאי להזכיר כאן שוב מי אתם, מהי הרשימה שלכם, וגם להסביר לנמען שבינתיים הוא לא ברשימה ולא יקבל מכם הודעות – כל עוד הוא לא מאשר את זה.
  • טקסט הקישור: בסוף ההודעה יופיע לינק, שבלחיצה עליו הנמען בעצם מאשר את הצטרפותו לרשימה. כאן אתם קובעים מה יהיה הטקסט שיופיע על הלינק הזה (למשל: "כן, אשמח להירשם").
  • כתובת דף התודה: כשהנמען לוחץ על הלינק, הוא מופנה לדף שמאשר את הצטרפותו לרשימה. אם יש לכם באתר דף יפה שאומר משהו כמו "תודה שהצטרפת לרשימה שלי", זה המקום להזין את הכתובת שלו. אם אין לכם דף כזה, אנחנו נפנה לדף התודה הקבוע שהכנו מראש למצבים כאלה.
  • לשלוח את האישור הכפול רק לנמענים שמצטרפים לרשימה דרך: ההגדרה הזאת תופסת תמיד לגבי נמענים שמגיעים מטופס הרשמה באתר שלכם. כאן המקום לקבוע אם ההגדרה הזאת תשפיע גם על נמנעים שמצטרפים בדרכים אחרות – נמענים שאתם מוסיפים ידנית, נמענים שאתם מייבאים מתוך קובץ, נמענים שמתווספים דרך API, או בתהליך אוטומציה.

סיימתם? אל תשכחו ללחוץ על "שמירה" (ואם תשכחו, אל דאגה, אנחנו נזכיר לכם).

עודכן בתאריך יוני 7, 2021

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן