1. ראשי
  2. סטטיסטיקה ודוחות
  3. דו"ח סטטיסטיקות על דיוור שנשלח

דו"ח סטטיסטיקות על דיוור שנשלח

אחרי ששלחתם דיוור לנמענים, באופן טבעי תהיו סקרנים לדעת האם הוא הגיע לכולם, האם קראו אותו, האם לחצו על הקישורים שבו – ובשורה התחתונה האם הוא "עבד" או שיש מה לשפר.

אנחנו מספקים לכם דו"ח מפורט שכולל את כל הסטטיסטיקות והמידע שיכולים לעניין אתכם אחרי השליחה. הדו"ח הזה יציג את הנתונים המעודכנים בכל פעם שתיכנסו אליו. כדי מדי פעם לעשות נקיון לרשימות הנמענים שלכם, כדי שלא יהיו בהן כתובות נמענים לא רלוונטיות. הסטטיסטיקות האלו מסייעות מאוד בתהליך הנקיון. על נקיון רשימות נמענים קיראו את המאמר כאן.

כדי להגיע לדו"ח הסטטיסטיקות

בחרו "דיוורים" בסרגל הקישורים הראשי, ומצאו את הדיוור שעליו תרצו לראות מידע. אם זהו דיוור שנשלח כבר, יופיע בצד שמאל שלו כפתור "סטטיסטיקה" שיוביל אתכם לדו"ח המפורט.

מה כולל מסך "דוח דיוור"

בראש הדף תוכלו לראות את הפרטים הכלליים של הדיוור: מאיזו כתובת הוא נשלח, מה היתה שורת הנושא שלו, לאיזו רשימה (או רשימות) הוא נשלח, ומתי. ליד המידע הזה תוכלו לראות גם תצוגה מקדימה של הדיוור, בהתאמה למסך מחשב או למסך טלפון נייד.

בהמשך הדו"ח תקבלו את הנתונים העיקריים של ביצועי הדיוור, כל אחד מהם גם כערך מוחלט וגם כאחוז:

  • הגיעו ליעד: כמה נמענים קיבלו את הדיוור
  • פתחו את המסר: כמה נמענים גם קיבלו את הדיוור וגם פתחו אותו כדי לקרוא
  • לא פתחו: כמה נמענים קיבלו את הדיוור אבל לא פתחו אותו
  • הקליקו: כמה נמענים לחצו על קישור שכללתם בתוך הדיוור (כמעט תמיד זאת תהיה ההנעה לפעולה שתרצו להשיג)
  • ביקשו הסרה: כמה נמענים לחצו על הקישור "הסרה" שמופיע בתחתית הדיוור
  • נחסמו/חזרו: כמה הודעות לא הגיעו ליעד למשל בגלל שכתובת המייל לא נכונה או לא קיימת כבר
  • תלונות ספאם: כמה נמענים לחצו על הקישור "דיווח ספאם" שמופיע בתחתית הדיוור

מתחת למספרים האלה תמצאו גרף שמתאר את פתיחות הדיוור וההקלקות על הקישורים שבו לאורך הזמן (כלומר כמה פתיחות והקלקות היו בכל יום).

כדאי לדעת: מן הסתם כולם רוצים שכל הנמענים יקבלו ויקראו את הדיוורים ששולחים אליהם, אבל לא צריך להיות מתוסכלים בגלל אחוזים נמוכים של נמענים שפתחו את הדיוור שנשלח אליהם. למעשה, הממוצע העולמי הכללי הוא בערך 18% פותחים (מתוך כל אלה שקיבלו את הדיוור) – אם כי המספרים יכולים להשתנות כשאופי הדיוור שונה, וגם למשל בגלל ניסוח שונה של שורת הנושא.

כדי לקרוא עצות מועילות על ניסוח שורת הנושא, יש לנו מאמר כאן.
כדי ללמוד על דיוור A/B TEST, שמאפשר לבחון שתיים או שלוש אפשרויות של ניסוח ולהשוות את הביצועים שלהן, יש לנו מאמר כאן.

בהמשך הדו"ח תוכלו לראות את הנתונים הנ"ל גם בחלוקה לפי סוגי ספקי דוא"ל: Gmail, Outlook, וואלה, יאהו, או אחרים.

טיפ: לפעמים יש הבדל קטן בצורת התצוגה של מיילים בין ספקים שונים. ככל שתוכלו, כדאי לכם לשלוח דיוור נסיון לכל מיני סוגים של תיבות מייל, כדי לוודא שהעיצוב והתוכן נראים כמו שאתם רוצים.
כדי ללמוד על דיוור נסיון יש לנו מאמר כאן.

עודכן בתאריך מרץ 31, 2021

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים