1. ראשי
  2. חדשים ברב מסר? מתחילים מכאן
  3. מה צריך לדעת במעבר למערכת החדשה

מה צריך לדעת במעבר למערכת החדשה

המערכת החדשה של רב-מסר היא לא סתם שידרוג של המערכת הקודמת שהיכרתם.

בגלל שלא רצינו להגביל את עצמנו, בחרנו בצעד נדיר של פיתוח מערכת חדשה לגמרי. המערכת החדשה פותחה בתהליך ארוך וקפדני, כשהיא מתוכננת ונכתבת לגמרי מהיסוד. כל המערכת שאתם עומדים לעבוד בה היא חדשה לחלוטין, ואין שום רכיב משותף בין שתי המערכות.

התוצאה היא מערכת הרבה יותר יציבה, קלה להרחבה ולשידרוג – הן בהיבט של היכולות והתכונות והן בהיבט של הביצועים, ובעיקר – מערכת שמאפשרת לכם ליצור מערכי שיווק הרבה יותר טובים, יעילים ומשוכללים.

כניסה למערכת הדיוור החדשה של רב מסר

יכולות חדשות בשבילכם

כלים חדשים כמו אוטומציות, רשימות נמענים דינמיות, וובהוק (webhooks), רשימה אחת של נמענים, ושידרוג מאסיבי של הגמישות והיכולות של התבניות, דפי הנחיתה והטפסים – כל אלה דברים שלא היו במערכת הקודמת שלנו, ואת כולם פיתחנו מתוך הבנה של עולם השיווק העכשווי ובהקפדה על כל פרט.

אתם מקבלים מערכת חדשה, "מהניילונים", ותמיד תוכלו לעבוד ולראות את החשבון שלכם במקביל גם במערכת הישנה – היא לא נסגרת ולא מפסיקה לתפקד.

בגלל שהמערכת החדשה בנויה אחרת לחלוטין, אין לצערנו אפשרות להעביר אליה דברים שבניתם במערכת הקודמת – כמו דיוורים,טפסים, רשימות ודפי נחיתה

העברת רשימות נמענים למערכת החדשה

גם מבנה הרשימות והדרך שבה הן נשמרות השתנה במערכת החדשה (למשל, תוכלו לעבוד עם רשימה אחת ראשית ולסנן אותה באמצעות תגיות, או לעבוד עם רשימות דינמיות), ולכן גם רשימות הנמענים שלכם במערכת החדשה ריקות.

יש שתי דרכים להעביר נמענים מהמערכת הישנה (או למעשה מכל מערכת אחרת) אל החשבון שלכם ברב-מסר:

נמענים שהוסרו מרשימות

הדבר היחיד שכן מסונכרן בין שתי המערכות הם נמענים שביקשו הסרה. כל נמען שהוסר או נחסם (בכל אחת מהדרכים האפשריות) ממערכת אחת יהיה גם מוסר גם מהמערכת השנייה באופן אוטומטי. גם אם הנמען מוסר רק במערכת אחת, לא משנה מתי הוא יופיע במערכת השניה הוא יקבל בדיוק את אותו הסטטוס. הסיבה לכן פשוטה: אנחנו רוצים להגן עליכם מפני תביעות בגלל שליחה של מסרים ודיוורים לנמענים לא מורשים. הסינכרון הזה קורה כל הזמן, אוטומטית, ללא צורך בהתערבות ידנית שלכם.

עודכן בתאריך ינואר 16, 2023

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן