מאמר זה מרכז את החידושים המשמעותיים שנעשו בגרסה שעלתה בנובמבר 2024.
פיצ'רים חדשים בסדרות
רוב הפיתוחים בגרסה הזו הוקדשו לסדרות: תיקוני באגים, שיפור חווית משתמש ופיצ'רים חדשים שעוזרים לכתוב ולנהל סדרות בצורה יעילה יותר
תפריט פעולות (3 נקודות) בדיוורים בסדרה
תפריט הפעולות בעמוד הדיוורים בסדרות היה מוגבל לאפשרות למחוק או לשנות תזמון. כעת הוספנו פעולות וקיצורי דרך לדיוורים מסוג מייל שכוללים: שליחת דיוור ניסיון, עריכת תוכן הדיוור, שינוי ההגדרות, שכפול דיוור, וצפייה בסטטיסטיקות של הדיוור. השינויים זמינים לכל סוגי הסדרות והיצע הפעולות משתנה בהתאם למצב הדיוור – אם הוא נוצר ונשלח, או אם טרם נשלח
אפשרות לאיפוס דיוור
הוספנו אפשרות לאיפוס תוכן הדיוור במקרים בהם תרצו לשנות את התוכן או במיוחד את סוג הדיוור – למשל מעבר מתבנית עיצוב ל-דיוור עם טקסט רגיל או להיפך. כפתור "איפוס תוכן" החדש זמין באזור הגדרות הדיוור ומאפשר להתחיל מחדש את העריכה של התוכן, בעוד ההגדרות המקוריות של הדיוור נשמרות. אפשרות זו זמינה רק בסדרות דיוורים
שיפורי ממשק בעמודים המרכזים רשימת דיוורים (סדרות או שוטפים)
בהתאם לבקשות, שיפרנו את תצוגת המידע על הדיוורים בעמוד רשימת הדיוורים בסדרות ובדיוורים שוטפים. המטרה היא לסייע למשתמשים לקבל תמונת מצב טובה ומהירה יותר לגבי הדיוורים. השיפורים כוללים: הצגת נושא הדיוור, שם השולח ומיקום אייקון ה-SMS, יחד עם עיצוב מחודש שמקל על צפייה במידע כמו נמען הדיוור ופרטי השליחה.
התראה על דיוור ללא תוכן בסדרה
כעת, במקרה שבו לדיוור בסדרה אין תוכן, יוצג אייקון המתריע על כך שהתוכן חסר, יחד עם ביטול האפשרות להפעיל את הדיוור עד שיוזן תוכן. בנוסף, יופיע Tooltip עם הסבר על הצורך בתוכן. פיצ'ר זה מבטיח שלא יהיה נסיון משלוח של דיוור ללא תוכן בסדרה.
שכפול דיוור בסדרה
הוספנו אפשרות לשכפל דיוור בסדרה ישירות מתוך תפריט הפעולות (3 נקודות) בעמוד רשימת הדיוורים. לאחר השכפול, הדיוור המשוכפל יתווסף מיידית לאחר הדיוור המקורי. כל ההגדרות והתוכן משוכפלים כולל התזמון, קבצים (אם יש) וכו'… יוצא מן הכלל: אם משכפלים את הדיוור הראשון בסדרת הצטרפות נמענים התזמון של הדיוור המשוכפל יוגדר לפי ברירת המחדל של הסדרה ולא יוגדר לתזמון מיידי.
עדכון טקסט על כפתור הסטטוס
בעת יצירת דיוור בסדרה, כאשר התוכן כבר מוכן ונוסף לדיוור, הטקסט המוצג על כפתור הסטטוס ישתנה ל- "הגדרות ועריכה". שינוי זה נועד להבהיר למשתמשים שלחיצה על הכפתור תעביר אותם לשלב הראשון של הגדרות הדיוור. אם רוצים להיכנס ישר לעריכה אפשר לעשות זאת דרך תפריט הפעולות ( 3 נקודות).
שיפורים
הוספנו משפט הבהרה באלמנט הסיום של סדרה מסוג כניסה לרשימה- כאשר מוסיפים דיוור לסדרה קיימת ויש נמען באלמנט הסוף שכבר המתין את פרק הזמן שהגדרנו בין הדיוור הקודם לחדש – הוא יקבל אותו מיידית. נמען שעוד לא עבר הזמן – ימתין לסוף הזמן ואז יקבל אותו.
מניעת מחיקת פרופיל שולח המשוייך לדיוורים קיימים
כעת אנו מונעים את האפשרות למחוק פרופיל שולח המשוייך לדיוורים קיימים- דיוורים בטיוטה, לפני שליחה, בסדרות וכאלו שנשלחו. המטרה היא למנוע תקלות ובעיות שליחה הנובעות ממחיקת פרופילים המשוייכים לדיוורים פעילים.
פרופיל שולח – שינוי כתובת מייל השולח
עכשיו אפשר לערוך את כתובת המייל של פרופיל השולח ישירות מתוך המערכת בעריכת פרופיל השולח. שינוי כתובת השולח תשתנה באופן מיידי בכל הדיוורים בהם הפרופיל הזה מופיע
מניעת אפשרות לבחור תאריך עבר בתזמון דיוורים שוטפים
במטרה למנוע טעויות ולשפר את דיוק התזמון, נוסף מנגנון שמאפשר למשתמש לבחור תאריכים עתידיים בלבד לשליחת דיוורים בדיוור שוטף. בעת בחירת תאריך שליחה, כל התאריכים שכבר עברו יהיו מנוטרלים ולא ניתן יהיה לבחור בהם. המטרה היא להבטיח שדיוור לא יישלח מיידית אם נבחר בטעות תאריך עבר
הערה חשובה: הפיצ'ר זמין רק עבור הודעות חדשות שנוצרו לאחר עדכון זה. הודעות שנוצרו לפני הוספת הפיצ'ר יישארו ללא שינוי, ותאריכי השליחה בהן לא יוגבלו לתאריכים עתידיים בלבד
הרשמה עם טלפון בלבד בטופס
ככלל- המזהה הראשי במערכת רב מסר הוא המייל, זאת אומרת שיש רק נמען אחד שמקושר לכתובת מייל מסויימת. טלפון הוא מזהה משני ואותו טלפון יכול להופיע אצל מספר נמענים במקביל.
אם בטופס ההרשמה יש שדה מייל וגם שדה טלפון, המערכת תמיד תחפש אם המייל קיים במערכת ותעדכן את הנמען אם כן.
אם בטופס ההרשמה יש רק טלפון, המערכת תחפש אם יש נמען עם המספר הזה, אם יש אחד, היא תעדכן אותו, אם יש יותר, היא תעדכן את הנמען הותיק ביותר שקיים.
באגים שתוקנו
- אם בתוכן ה SMS היו הסימנים המיוחדים >< ההודעה לא הייתה נשלחת- תוקן!
- פרופיל שולח – אי אפשר היה לבחור פרופיל ברירת מחדל אם אין לו טלפון – תוקן!
- פרופיל שולח- עדכון פרטים של הפרופיל לא היו נשמרים- טופל!
- שכפול דיוור עם קובץ מצורף היה משתכפל ללא קובץ – טופל!
- לא נשלחה הודעה במייל במקרה וובהוק נכבה באוטומציה – טופל!
- אוטומציה- פעולת הפיכת נמען ללא פעיל באוטומציה – סימון בחירת הרשימות לא היה מוצג – טופל!