1. ראשי
  2. רשימות
  3. איך יוצרים רשימת נמענים חדשה

איך יוצרים רשימת נמענים חדשה

רק רגע, לפני שנתחיל…
המאמר הזה עוסק ביצירת רשימת נמענים שתישמר במערכת. כדי ללמוד על האפשרויות הרבות של בחירת נמענים לדיוור ספציפי, יש לנו מאמר מפורט כאן.

כדי ליצור רשימה חדשה

במסך הראשי של הרשימות, לוחצים על הכפתור "רשימה חדשה"

עריכת ההגדרות לרשימת נמענים

במסך ההגדרות של הרשימה החדשה ממלאים את הפרטים הבאים:

  • שם רשימה (סמוי): שם שאתם נותנים לרשימה, ובעזרתו תזהו אותה בין כל הרשימות שלכם – במסך ניהול הרשימות, ובמקומות שבהם אתם צריכים לבחור רשימת נמענים (למשל להגדרות דיוור).

כדי שתוכלו לזהות בעתיד בקלות את רשימת הנמענים, כדאי לבחור שם שלא יהיה ארוך מדי, אבל גם לא קצר ומרומז מדי. למשל, "אירוע השקה 22/6/2019" ולא "השקה בושם".

  • שם רשימה גלוי: זהו שם שמוצג במקרים מסויימים לנמענים ברשימה (למשל בדף אישור להסרה מהרשימה).
  • תגיות לרשימה: לכל רשימה אפשר להוסיף תגיות, כך שקל יהיה לאתר אותה ולהשתמש בה בעתיד.
  • פרופיל שולח: החוק מחייב שבכל דיוור יופיעו פרטים מלאים על הגורם השולח וכתובתו, אבל גם בלי קשר לחוק הזה, כדאי לפרט ממי בדיוק נשלח המייל, כי זה מעודד אינטראקציה ומחזק את המותג, ולכן יש לזה ערך שיווקי מאוד גבוה. המערכת שלנו מאפשרת ניהול של יותר מפרופיל אחד כזה.
    כאן בוחרים את פרופיל ברירת המחדל לרשימה הזאת, אבל אפשר לבחור את הפרופיל המתאים ביותר מבחינתכם לכל דיוור, במהלך הגדרות הדיוור עצמו.

רוצים ללמוד עוד על יצירה ועריכה של פרופילים שונים לזיהוי הגורם השולח? יש לנו מאמר על זה כאן.

  • מייל לעדכון על הרשמה חדשה / מייל לעדכון על הסרה מהרשימה: תוכלו לקבל הודעת מייל בכל פעם שמישהו נרשם או מסיר את עצמו מרשימת התפוצה, אם תמלאו כאן כתובת מייל שלכם או של מי שאחראי בארגון שלכם על רשימת התפוצה הזאת.
  • שליחת אישור כפול במייל: סמנו את האפשרות הזאת אם אתם רוצים שנרשמים יצטרכו לאמת את ההרשמה שלהם, במקום להצטרף מייד עם שליחת הפרטים בטופס שבאתר, למשל.
    כדי ללמוד עוד על מנגנון אישור כפול (double opt-in) יש לנו מאמר כאן.
  • רשימה דינמית: רשימה דינמית היא רשימה שנבנית לפי הגדרות מתקדמות, ומתעדכנת כל הזמן "מאחורי הקלעים", בלי התערבות שלכם. זאת תכונה מאוד חזקה וגמישה של המערכת שלנו, וכדי ללמוד את כל הפרטים עליה, יש לנו בשבילכם מאמר כאן.

סיימתם? לחיצה על הכפתור "צור רשימה חדשה", והרשימה החדשה תישמר.

מה עושים עכשיו?

זהו, יש לכם רשימה חדשה, אבל כרגע אין בה אף אחד. מה עושים? אפשר להוסיף נמענים ידנית, אפשר לייבא נמענים מקובץ מוכן שיש לכם כבר, ואפשר לבנות טופס רישום לאתר שלכם, שיוסיף נמענים לרשימה הזאת.

אפשרויות אחרות שעומדות בפניכם במסך ניהול הרשימה:

עודכן בתאריך יוני 7, 2021

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן