1. ראשי
  2. רב מסר ומערכות חיצוניות
  3. חיבור רב מסר- קארדקום (אישורית זהב)

חיבור רב מסר- קארדקום (אישורית זהב)

קארדקום היא חברה לסליקה אינטרנטית והפקת חשבוניות. לקארדקום ורב מסר שנים רבות של שיתוף פעולה וקיים ממשק ישיר וחינמי בין המערכות

קארדקום היא מערכת נפרדת, שאינה שייכת לרב-מסר. שיתוף הפעולה מתבטא באפשרות מעבר נתונים אוטומטי. לכן, כדי להשתמש בקישור הזה אתם צריכים שיהיה לכם חשבון מוגדר ופעיל בקארדקום, בנוסף לחשבון שלכם ברב-מסר.

החיבור מאפשר מעבר של נמענים באופן חד כיווני מקארדקום לרב מסר במקומות הבאים:

  1. מדפי הסליקה של אישורית זהב לרב-מסר כך שכל מי שביצע רכישה בעמוד הסליקה יעבור אוטומטית למערכת רב-מסר, לפי התנאים שאתם בוחרים.
  2. כל מי שסלקתם ידנית במערכת קארדקום  פרטיו יעברו לרב-מסר.
  3. כל מי שרכש בדף עם פרופיל נמוך יבור לרב מסר

חיבור קארדקום לרב מסר

את החיבור בין קארדקום לרב-מסר מגדירים בעזרת קוד (token) שנלקח ממערכת רב-מסר ומוזן בקארדקום – פעולה זאת היא חד-פעמית, והיא זו שיוצרת את הקישור בין החשבון האישי שלכם ברב-מסר לחשבון בקארדקום. במערכת רב-מסר לחצו על סמלון גלגל השיניים (הגדרות) ובחרו ב."חיבורים חיצוניים":

מצאו את החיבור שנקרא Cardcom

הפעילו את החיבור ולחצו על אייקון העין כדי להעתיק את הטוקן ממערכת רב-מסר לקארדקום

עוברים למערכת קארדקום

בתפריט הראשי לחצו על "הגדרות" > "הגדרות דף אישורית זהב" > "התחברות למערכות חיצוניות":

בשדה "העבר נתונים למערכת דיוור" בוחרים "רב-מסר", ובשדה "User Token" של "התחברות לרב מסר החדש" מזינים את הקוד (טוקן) שהעתקתם ממערכת רב-מסר בשלב הקודם:

הגדרות רב-מסר בדף אישורית זהב

לכל דף אישורית זהב שאתם מקימים עבור מכירה של מוצר שלכם תוכלו להגדיר מעבר אוטומטי של נמענים מקארדקום לרב-מסר. כדי להגיע להגדרות רב-מסר בקארדקום נכנסים לעריכה של דף אישורית הזהב ובוחרים בלשונית "רשימות תפוצה":

כאן מגדירים את התנאים למעבר הנמענים עבור כל עמוד אישורית זהב בנפרד.

הגדרות רב-מסר חדש או ישן: אפשר לבחור עבור כל עמוד סליקה עם איזו ממערכות רב-מסר אתם רוצים לעבוד (לצורך הדוגמה כאן בחרנו לעבוד עם המערכת החדשה).

רשימת תפוצה: כאן בוחרים לאיזו רשימה ייכנס הנמען לאחר רכישה. אפשר לבחור ברשימת "כל הנמענים" או כל רשימה אחרת שקיימת לכם בחשבון.

הצלבת שדות להרשמה: אם יש לכם שדות מותאמים ברב-מסר וגם בקארדקום ואתם רוצים שהנתונים בהם יעברו מקארדקום לרב-מסר, תוכלו להגדיר את זה כאן. לוחצים על "הצלבת שדות" ובוחרים לצד השדה של קארדקום עם איזה שדה של רב-מסר תרצו להצליב (לקשר) אותו.

הוספת תגיות לנמען: תוכלו לתייג כל נמען שמסיים רכישה באופן אוטומטי. לחיצה על תיבת הבחירה תחשוף בפניכם את רשימת תגיות הנמענים שלכם ממערכת רב-מסר (אם אתם רוצים להגדיר תגית חדשה, הגדירו אותה מראש ברב-מסר. לא ניתן להוסיף תגית חדשה מתוך מערכת קארדקום). 
כמובן שאין חובה להגדיר תגיות, אבל זה מאוד מומלץ כדי לעקוב ולפלח את הלקוחות בצורה נוחה ואוטומטית.

יצירת תיוג אוטומטי: כדי להקל על העבודה שלכם, מערכת קארדקום מאפשרת לכם גם לתייג אוטומטית נמענים עם הפריטים שנרכשו דרך עמוד הסליקה הזה.
בתיבת הבחירה תמצאו 3 אפשרויות:

  • לא פעיל: לא יהיה תיוג אוטומטי
  • פעיל: יצירת תגיות לנמען עם שמות הפריטים שנרכשו לפי שמות הפריטים שנתתם במערכת קארדקום
  • פעיל – יצירת תגיות לנמען עם קודי הפריט שנרכשו: במקום לתייג את שמות הפריטים אפשר לתייג עם קוד הפריט. אפשרות זאת שימושית במיוחד אם אתם רוצים להעביר את המידע גם למערכות CRM או מלאי.

רשימת תפוצה ללקוח שלא השלים רכישה: הגדרה זו מאפשרת ליצור באופן אוטומטי "רשימת נוטשים" לעמוד הסליקה. איך זה עובד? אם הגדרתם רשימת נוטשים ברב מסר, כל אדם שמתחיל למלא את פרטיו בעמוד הסליקה יעבור לרשימת הנוטשים. אם רכש – הוא יימחק מרשימת הנוטשים ויעבור אוטומטית לרשימת הרוכשים. אם לא סיים רכישה הוא יישאר ברשימת הנוטשים. פעולה פשוטה זו תאפשר לכם לפנות באופן אישי לכל מי שכמעט רכש את המוצר, לנסות להבין ממנו למה לא סיים רכישה ואולי להציע לו הצעה אחרת.

הצלבת שדות לרשימה של לקוחות שלא השלימו רכישה: אם יש לכם שדות מותאמים אישית ברב-מסר וגם בקארדקום ואתם רוצים שהנתונים יעברו מקארדקום לרב-מסר, הגדירו כאן הצלבת שדות בין השדות של קארדקום והשדות של רב-מסר, בדומה להגדרה הקודמת של הצלבת שדות.

הגדרות הפקת מסמך ידני

כאן תוכלו להגדיר לאיזו רשימת תפוצה לשלוח את כל מי שהפקתם עבורו מסמך ידני בקארדקום. פשוט סמנו שאתם מעוניינים במעבר של נמען לרשימת תפוצה, ובחרו את רשימת התפוצה מתוך הרשימות שהגדרתם ברב-מסר.

הגדרות כלליות לדף פרופיל נמוך

כאן תוכלו להגדיר לאיזו רשימת תפוצה לשלוח את כל מי שביצע סליקה דרך דף פרופיל נמוך.

מידע נוסף על החיבור

אם נמען שביצע רכישה כבר מופיע במערכת רב-מסר (הזיהוי הוא לפי כתובת המייל), הפרטים שלו יתעדכנו אוטומטית במערכת רב-מסר, לפי הלוגיקה הבאה:

  • בכל שדה שהשתנה יופיע הערך האחרון שהוזן. לדוגמה אם ברשימה המקורית השם הפרטי היה "אבי" ועכשיו הנמען הזין את השם "אברהם", אז שדה השם הפרטי שלו ברב-מסר יתעדכן ל"אברהם".
  • ערכים בשדות מותאמים (אם קיימים ברשימה) לא יידרסו כל עוד אין ערך אחר שיחליף את הערך המקורי.

הצלבת שדה REF- ישנה אפשרות להעביר פרמטר נסתר בשם ref (פרמטר דינאמי שערכו נמשך מה- URL) ממערכת רב מסר, לקארדקום. הסבר מלא על התהליך נמצא במאמר הבא

עודכן בתאריך מרץ 9, 2023

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן