המסך הראשי – "הדשבורד"

מסך הכניסה לרב-מסר, הדשבורד, הוא השער שלכם למידע ולביצוע פעולות במערכת.

סרגל הקישורים הראשי

בחלק העליון של המסך תראו את סרגל קישורי הניווט הראשיים – אותו סרגל קישורים שמלווה אתכם בכל מסך, וממנו תוכלו לנהל את הפעולות שלכם: דיוורים, רשימות, אוטומציה, טפסים, דפי נחיתה, וכל שאר הכלים שרכשתם בהתאם לחבילה שלכם.

בסרגל זה תמצאו גם את סמלון זכוכית המגדלת שיפתח את מסך החיפוש במערכת.

כדאי לדעת: לחיצה על האייקון שלנו בפינה תמיד תביא אתכם אל מסך הדשבורד הראשי.

בצד שמאל של הסרגל העליון תמצאו קישורים למרכז המידע שלנו, להודעות המערכת, וקישור שבו מופיע שמכם – ממנו תוכלו לעבור לניהול הפרופיל או להתנתק מהמערכת, וקישור נוסף בצורת סמלון גלגל שיניים – ממנו תוכלו להגיע למסך ההגדרות הכלליות של המנוי.

מסך הדשבורד מחולק לכמה איזורים, מלמעלה למטה:

עדכונים מרב-מסר

כאן תמצאו הודעות כלליות על השירות והודעות אישיות שנוגעות למנוי שלכם.

סטטיסטיקות

רב-מסר היא לא רק מערכת לדיוור. אנחנו מציעים לכם מגוון כלים שלכולם מטרה אחת – לעזור לכם להגיע אל הלקוחות שלכם, להעניק להם ערך אמיתי, ועל-ידי כך לייצר ולשמר את מערכת היחסים איתם. אנחנו מזמינים אתכם לבדוק את Schooler – מערכת לבנייה וניהול של קורסים דיגיטליים, את Kesher – מערכת ה-CRM שלנו, ועוד כלים שיווקיים שיכולים לעזור לכם.

כאן תמצאו מידע מהיר על הפעילות שלכם, של הדיוורים שלכם ושל הנמענים שלכם ברב-מסר

  • סטטיסטיקות נמענים: מבט מהיר על מספר הנמענים במערכת, כמה מהם הצטרפו או הסירו את עצמם, כמה פתחו דיוורים (המספר כאן הוא של הנמענים, כלומר uniques, ולא של דיוורים) , וכמה לחצו על קישורים בדיוורים שקיבלו (גם כאן, המספר הוא של נמענים ייחודיים – uniques). לחיצה על אחד המספרים האלה תביא אתכם למסך ובו טבלת מידע מפורטת על אותה סטטיסטיקה.

    בכותרת חלק זה תוכלו לבחור את התקופה המוצגת: 7 ימים אחרונים, 30 ימים אחרונים, או 12 חודשים אחרונים.
  • גרף הצטרפות והסרה: מבט גרפי מהיר על השינוי במספר הנמענים ברשימות שלכם – מצטרפים מוצגים בירוק, ונמענים שהוסרו מוצגים באדום.

    גם כאן, בכותרת חלק זה תוכלו לבחור את התקופה המוצגת: 7 ימים אחרונים, 30 ימים אחרונים, או 12 חודשים אחרונים.
עודכן בתאריך מרץ 31, 2021

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן