1. ראשי
  2. דפי נחיתה
  3. איך להטמיע פיקסל של פייסבוק בדף נחיתה

איך להטמיע פיקסל של פייסבוק בדף נחיתה

אם אתם מנהלים עמודי פייסבוק, או משווקים באמצעות כלים דיגיטליים, אתם ודאי מכירים כבר את הפיקסל של Meta (מה שבעבר נקרא Facebook Pixel) – שירות הסטטיסטיקות ותובנות המעקב אחרי גלישה מבית "מטא" (חברת האם של פייסבוק).

מערכת רב-מסר מאפשרת בקלות ובמהירות להטמיע את פיקסל המעקב של מטא בדפי הנחיתה שאתם יוצרים, כדי לאפשר מעקב גלישה ותובנות שיווקיות שיעזרו לכם.

ההסברים במאמר הזה מניחים שאתם כבר מכירים את המונחים המקצועיים של Meta Pixel, את מערכת השיווק והמודעות שלהם, ואת מסכי ההגדרות והעבודה שם.

איך מגדירים מעקב Meta Pixel לדף נחיתה

כדי להטמיע את הפיקסל בדף הנחיתה, אתם צריכים את קוד ההטמעה המלא שלו.

  • מתוך תפריט האפליקציות של פייסבוק, נכנסים אל Ads Manager.
  • נכנסים למסך ניהול האירועים (Event Manager).
  • כאן תוכלו להגדיר פיקסל חדש, או למצוא את כל הפיקסלים שהגדרתם.
    במסך הפרטים של הפיקסל, לוחצים על Manage Integrations מימין:
  • במסך שייפתח, לוחצים על Manage ובוחרים Add to another website:
  • במסך הבא לוחצים על Install code manually:
  • במסך שייפתח מופיע קוד ההטמעה. לחיצה על Copy Code, וכל מה שאתם צריכים נמצא עכשיו בזיכרון המחשב, ובמרחק הדבקה (Paste) מסיום ההגדרות:
  • במסך עיצוב דף הנחיתה ברב-מסר, נכנסים ל-עריכה > הטמעה, ובתיבת הטקסט של "פייסבוק פיקסל" מדביקים את הקוד שהעתקתם. שומרים את ההגדרות, וזהו – הפיקסל מוגדר בדף הנחיתה שלכם ויפעל מייד כשתפרסמו אותו.

איך בודקים שההגדרה עובדת

כדי לוודא שההגדרה עובדת ודף הנחיתה באמת מפעיל את האירועים בפיקסל, אנחנו ממליצים להשתמש בתוסף כרום שנקרא Meta Pixel Helper (הנה קישור להורדה).

אחרי שהתקנתם את התוסף, כשאתם נמצאים בדף הנחיתה שלכם (האמיתי שפרסמתם, לא בתוך מערכת העריכה של רב-מסר), לחיצה על האייקון שלו תציג את הפיקסלים הפעילים:

עודכן בתאריך אפריל 4, 2023

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן