1. ראשי
  2. הגדרות החשבון שלך
  3. צירוף משתמשים נוספים לניהול החשבון

צירוף משתמשים נוספים לניהול החשבון

לפעמים "לא טוב היות האדם לבדו", ואתם רוצים לשתף אנשים נוספים בניהול הדיוורים שלכם, או להאציל את התפקיד הזה לעובד חדש בחברה שלכם.

תוכלו להוסיף משתמשים נוספים לחשבון שלכם, ללא עלות.

למשתמשים החדשים תהיה הרשאה לעשות הכל במערכת, כרגע אין אפשרות לקבוע הרשאות ספציפיות.

כדי לצרף משתמש, נכנסים אל מסך הגדרות החשבון על ידי לחיצה על סמלון גלגל השיניים (ההגדרות) בפינה השמאלית עליונה של המסך.

כשלוחצים על "ניהול משתמשים בחשבון" המסך מציג את רשימת המורשים בחשבון, ואם תלחצו על כפתור העדכון (סמלון העיפרון), תוכלו לערוך את פרטיו של כל משתמש.

כדי להוסיף משתמש חדש, לוחצים על "הזמנת משתמשים".

במסך שנפתח ממלאים את כתובת המייל של המשתמש החדש וטקסט חופשי שיצורף להזמנה שתגיע אליו במייל.

המשתמש יקבל הודעת מייל ובה הזמנה להצטרף לחשבון:

לחיצה על כפתור ההצטרפות שמופיע במייל תוביל למסך ההרשמה לרב-מסר. אחרי הכניסה למערכת המשתמש החדש יוכל לעבוד לפי ההרשאות שתתנו לו.

עודכן בתאריך יוני 29, 2022

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים