1. ראשי
  2. הגדרות החשבון שלך
  3. יצירה וניהול פרופיל שולח

יצירה וניהול פרופיל שולח

כל דיוור שאתם שולחים חייב לכלול פרטים מלאים של הגורם השולח – קודם כל כי ככה החוק מחייב, אבל גם בלי קשר לחוק הזה, כדאי לפרט ממי בדיוק נשלח המייל, כי זה מעודד אינטראקציה, מחזק את המותג, ומפגין רצינות ואמינות – ולכן יש לזה ערך שיווקי מאוד גבוה.

אחד היתרונות ברב-מסר הוא שכאן תוכלו לנהל יותר מ"פרופיל שולח" אחד כזה. ככה למשל תוכלו להוציא דיוור של מועדון הלקוחות של רשת החנויות שלכם, כשבתחתית הניוזלטר הזה יופיעו פרטי מנהלת מועדון הלקוחות, ובמסגרת אותו מנוי ברב-מסר תוכלו גם לנהל ניוזלטר שעוסק במבצעי מכירות כלליים של הרשת, הפעם מאת מנהל השיווק.

לכל רשימת נמענים אפשר לקבוע פרופיל שולח כברירת מחדל, אבל אפשר גם לבחור את הפרופיל המתאים ביותר מבחינתכם לכל דיוור, במהלך הגדרות הדיוור עצמו.

איפה יוצרים פרופיל שולח חדש

את ההגדרות של כל הפרופילים אפשר לנהל משלושה מקומות: ממסך ההגדרות הראשי, ממסך ההגדרות של רשימת נמענים, וממסך הגדרות הדיוור.

ממסך הגדרות ראשי

לוחצים על סמלון גלגל השיניים (ההגדרות) בחלק העליון השמאלי של המסך, ואז על הקישור "פרופיל שולח".

המסך מציג את רשימת כל הפרופילים שהוגדרו כבר. לחיצה על "עריכה" ליד אחד מהם, תפתח את מסך פרטי הפרופיל.

לחיצה על "פרופיל שולח חדש" תפתח את המסך שבו אפשר להגדיר פרופיל חדש לגמרי.

ממסך ההגדרות של רשימת נמענים

במסך זה קובעים למעשה את פרופיל ברירת מחדל לרשימה, אבל אנחנו מאפשרים ניהול מלא של הפרופילים (עריכת פרטים שלהם והגדרת פרופיל חדש) גם מכאן.

במסך הראשי של הרשימות, בוחרים את הרשימה שאותה רוצים לעדכן, ולוחצים על הכותרת של שמה.

כשנפתח מסך פרטי הרשימה, לוחצים על הקישור "הגדרות", למעלה.

השדה "פרופיל שולח ראשי לרשימה זו" מציג את פרופיל השולח שנבחר כברירת מחדל.

כדי לערוך את פרטי הפרופיל שנבחר, לוחצים על סמל העיפרון.

כדי ליצור פרופיל שולח חדש לגמרי, לוחצים על סמל הפלוס.

ממסך הגדרות דיוור

בשלב השלישי של תהליך יצירת דיוור מייל חדש, בוחרים את פרופיל השולח עבור הדיוור, אבל אנחנו מאפשרים ניהול מלא של הפרופילים (עריכת פרטים שלהם והגדרת פרופיל חדש) גם מכאן.

השדה "הפרופיל שממנו יישלח הדיוור" מציג את פרופיל השולח שנבחר עבור הדיוור הזה ספציפית.

כדי לערוך את פרטי הפרופיל שנבחר, לוחצים על סמל העיפרון.

כדי ליצור פרופיל שולח חדש לגמרי, לוחצים על סמל הפלוס.

עריכת פרטים של פרופיל השולח

פרופיל שולח כולל את הפרטים הבאים:

  • שם הפרופיל לשימוש פנימי: ככה אתם תזהו את הפרופיל ברשימה של כל הפרופילים שיצרתם. לכן כדאי לבחור כאן משהו קצר אבל בעל משמעות עבורכם.
  • שם השולח שיופיע ליד שורת הנושא: במקום ששדה השולח של המייל (sender) יציג רק כתובת מייל, תוכלו לקבוע כאן שם מלא. למשל "Itzuvim Magazine" במקום סתם itzuvim30@gmail.com.
  • שם השולח שיופיע בתחתית הדיוור: זה בדיוק המקום לזהות את עצמכם בשם העסק או השם הרשמי שבחרתם לעצמכם. החוק נותן לכם כאן הזדמנות להציג את המותג שאתם בונים, כמו למשל "מגזין עיצובים", "רשת ספר-לי", או "תיווך הבית החדש". חבל לא לנצל את זה.
  • כתובת המייל של השולח שיראו הנמענים: גם כאן, החוק מחייב, אבל זה משהו שלגמרי כדאי לכם להשקיע בו, כי זה עוזר מאוד לקשר משמעותי ואמין יותר עם הלקוחות, ובאופן כללי לאמינות וחיזוק המותג.
  • כתובת המייל שאליה יגיעו תגובות מהנמענים: זה משהו שקיים בבסיס של שיטת המייל – אפשר להגדיר את המייל עם כתובת שולח אחת, אבל כשעונים עליו (reply, השב) הוא נשלח לכתובת אחרת, אם אתם מעדיפים.
  • מספר הטלפון, והכתובת הפיזית של השולח: אלה פרטים שאתם מחוייבים לתת לפי חוק, אבל כמו שכבר כתבנו כאן – החוק הזה בעצם נותן לכם הזדמנות להיות יותר אמינים ולחזק את המותג שלכם.

כל הפרטים מלאים כמו שרציתם? לחיצה על "שמירה" תשמור את פרופיל השולח, ואפשר יהיה להשתמש בו כברירת מחדל לרשימת נמענים, או לדיוור ספציפי.

עודכן בתאריך אפריל 11, 2021

הצלחנו לעזור לך?

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן